Övningskört & en kaffelatte

Japp. Just nu sitter jag och dricker en latte.
Åh man får ju orgasm så gott är det ;)
Nja inte riktigt men nästan. haha

Har övninskört idag.
Fan va kul det är, fast denna gången då jag
skulle ut o köra på vägarna så fick jag köra en automat. (:
Körde på motorvägen med o en rondell. haha
Jag körde för fort nästan helatiden. fy mig :P
Men va fan hur ska man hinna kolla upp det när man har
stadiga blickor mot vägen. haha
Ne men det va riktigt skoj. (:
Vince sover nu, har knappt träffat han idag :(
Men kan vaknar nog i natt och vill ta en mys stund med lite lälling. ;)

Ne nu ska jag dricka latten o kolla lite sidor. hey

(som nån kanske märker så orkar jag inte skriva olika texter i bloggarna så kopierar texten från metrobloggen)
Har fortfarande inte fått ngr kommentarer av er. Kom igen, säg hej. (;
Ser att endel är inne och kikar iaf. Till och med innan när jag inte ens hade bloggat på ett år här :o . haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback