hellu

 Hej hej. Förlåt för att jag inte skrev ngt i fredags.
Men efter att jag vart hos frisören så ville Patrick att vi skulle åka.
Så det va bara till och packa. Gud, va sol och flera pluss grader i där.
Så va tråkigt och åka hem igen till ett mulet och kallt Sandared. Men men. ;)
Skönt o va hemma med. Kul att många mammor svarade på mina frågor.

 Va ju i ullared/gekås igår. Oj oj, vi handla för 4600kr. :o
Jag hitta en kort skinnjacka för 800kr. Skit nöjd är jag med mina klädköp med.
Massa till vince hitta jag med. Blir lätt en tripp dit snart igen. ;)

I morgon ska jag till spädbarnsgruppen.
Såg även att jag hade tid till bvc mitt i allt.
Vill inte avboka tiden så lämnar späd tidigare.
Vince har ju inte gått upp ngt på 2,5mån.
Så får se om det fortfarande står till. Han har iaf väx 4cm på dom mån så.
Han va 74lång o vägde 8010 sist
.

Jaja, nu ska jag packa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback