Hej hej hallå ♥

Nu sover vince, hoppas han inte blir sjuk.
Patrick är magsjuk och jag har verkligen ingen lust
och torka spyor efter Vince.
Och hatar när vince är sjuk, mår han dåligt mår jag dåligt. :/

Idag ska vi inte göra ngt spec.
Ingen vill träffa oss. :P
Fast det förstår jag ju. 

Vince sover så oroligt på nätterna.
Förstår inte varför. Jag är dödstrött på dagarna bara för det. :/
Han har börjat med och äta två-tre gånger och så vaknar han imellan för att han tappar nappen.
Min buse, fast sånt får man ju ta. (: Ganska mysigt endå och sitta i mörkret och mata min sötnos.


Haha, igår när jag skulle göra latten så skulle jag sockra lite i den.
Gissa om jag tog salt ist? haha fyyy.
Så jag fick plocka bort skummet som va överst för saltet la sig bara där.
Tur det, fast det är ju skummet som är godast. ;)

Igår när jag övningskörde så körde jag på motorvägen. haha
Va bara andra gången jag körde bil.
Körde i 110 ibland fortare för att köra om alla jävla lastbilar som körde 90.
Men jag är duktig. (: Läskigt var det för jag satt och tänkte på att om jag krockar
så kan det verkligen inte gå så bra. haha

Ne nu ska jag börja lite smått med maten, ska även göra blåbärsoppa till
min stora pojk som mår illa och inte får behålla så mkt. 

Skriver mer sen, lr kanske snart.
Riktigt kul och blogga här för man ser verkligen att det är
många som kikar i bloggen. (:

Men varför inte skriva ett litet hej så jag ser villka ni är?
Jag är inte SÅ farlig. ;)

En bild på min sötnöt när han badar med pappa. (;
Han spärrar alltid upp ögonen när man ska ta kort.
Förstår inte varför, han ser ju galen ut :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Villken sötnos (:

2009-03-11 @ 13:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback