God?

Godmorgon, tänkte jag skriva igen.
Men nja, godkväll passar nog bättre. ;)

Här sitter jag iaf och dricker lite varm nyponsoppa.
Åh va gott, har vaniljglass i frysen med, ska nog doppa i lite av det med. ;)
Vince vakna nyss igen, han sitter med sin pappa och dricker lite välling.
Han brukar vanligt vis lägga sig vid 18-19 men idag va han så trött vid 5 så han fick lägga sig en stund.
Men alltid mysigt och ha honom vaken en stund till. (:

I morgon ska jag som sagt slinga håret, jag kan ta ett kort på mig och vince då så ni får se hur jag ser ut med.
Haha, ingen hälig syn kanske men är ju alltid kul och veta hur bloggaren ser ut. Eller?
Snart ska Patrick spela tennis så jag och vince får va ensama en stund.
Vilket inte gör så mkt för jag o lilleman brukar ju va ensama då patrick jobbar. ;P


Ne nu ska jag leka lite med min sötenos.
Hoppas ni har en trevlig kväll. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback