Dumma mamma.

När vi va på späd så somna vincent och jag la honom i barnrummet.
Vi satt i lekrummet och tjöta om bortskämda sambos ;).
Satt där en bra stund glömde helt bort vince.
Sen kom en och sa att han ligger och gråter.
Så jag gick dit och såg att han va helt illröd om ögonen och på
kudden va det en stor pöl.

Han hade antagligen legat där länge och gråtit.
Så nu när jag skulle lägga honom så va han nästan panikslagen.
Dumma mamma. :(
Han är nog rädd att jag inte ska va där på direkten när han vaknar.
Usch va hemsk man känner sig.
Jag brukar höra honom på späd när han vaknat.
Men det va mkt kackel denna gången om sambosar haha.


Ne nästa gång kommer jag nog kolla honom varannan min. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback