Döds trött

Ja, det är va jag är.
Vince tyckte det va morgon 05;20 idag.
Tyckte inte jag, men så klart så måste jag ju gå upp.
Nu somna han igen, men jag ska till frisören kl 9 så har inte tid o lägga mig.
Dricker mitt morgon kaffe nu sen ska jag duscha och fixa till mig.
Väcka Patrick så han kan ta vince. Sen ha lite pusskalas innan jag går. ;)


Jag lovar er att jag ska lägga in fler nya bilder sen idag.
Har inte orkar koppla in mobilen i datan.
GUD VA JOBBIGT.
Ne igentligen inte. Jag är bara lat. ;)

Ne nu ska jag dricka mitt kaffe och kika runt lite.
Föresten, eftersom ni inte har fått sätt sååå mkt av vince så kan
ni gå in i min bilddagbok så länge om ni vill och kika lite?
Varsegoda; http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#1



Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hejsan! Jag tror nog att tidigt uppgång har något med just namnet Wincent att göra =) Min goding kommer gärna innan 5! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback