16;54

Hallå, inte nån som komenterar och endå är det väldans många som vart inne.
Är det ngt fel på bloggen.? ;) 
Skriv gärna ngt så kikar jag in i eran blogg. (:

Gjorde köttbullar och stuvademakaroner idag.
Gottgott. Vince fick nöja sig med ett rån medans vi åt. (:
Det tycker han är mumsigt. hehe

Vi har kollat på vänner heladan idag.
Patrick köpte hela boxen till mig när jag va gravid. (;
Haha, antog att det va för att jag gick hemma så att jag skulle ha ngt o göra. ;)
Älskar den serien. Vi har kollat alla avsnitt 4-5gånger sen jag fick den. :P
Lika rolig varje gång, fast nu börjar man till och med kunna replikerna utantill. haha.

Vince fick en gåvagn av sin gudmor härom dagen.
Och han kan ju nästan gå med den själv. :O
Så duktig han är. Inte så långt kvar tills han kan gå med andra ord.
Han kan inte ens krypa än.  :P Gå innan han kryper. Fast gjorde patrick med när han va liten.

Jag ska snart duscha, hatar och duscha. :/
Finns ingen värme i vårat badrum för vi hade en bastu där inne med.
Antagligen så hade dom som bodde här innan användt den för o ge värme i badrummet.
Men vi ska riva den så setrifikatet är borttaget. Så när man kommer ut ur duschen så är det svin kallt.
Finns ett element men den är inte in kopplad. Vore nice om patrick fixa det snart. ;)


Tänkte lägga in en bild på huset;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback